петък, ноември 16

Конкурс "Търся си издател"

Вместо пресрелийз 

Издателче търся си
За мойта поезия
И ще трогваме моми
Чак до Индонезия
                         `
Така поне го кроя
А пък дали ще стане
Ще се мре в пороя
Или ще вдига знаме

Не мога да ви кажа
Дали ще се получи
Ще ли аз ги размажа
Или не ще сполучи

Да участвате защо
Попитали ме бихте
Ще спечелите какво
 Да лъгал аз не бих те
За печелене няма
Приз само морален
Книга в морална яма
Ефекта е темпорален

Сами го вий решете
Не ща да ви аз крънкам
Ще ли да ме издадете
На други ли да мрънкам

Е, моля ви кажете
Дори да ме заболи
Поет ме наречете
Момче, друг път ти хвани




PS: Разбира се, че е очаквам да си намеря издател - просто се забавлявам. Поезията си ще публикувам всеки ден, а на всеки 3 дни ще има новини и линкове към предишните постове - Първа "творба"
PS2: Контакти за хейт и евентуално за издатели тук

Няма коментари:

Публикуване на коментар